ශ්‍රී ලාංකික පාරිභෝගිකයෝ (මා ද ඇතුලත්ව)

ඩේකට ගිහින් මොනවා හරි ගන්නවා කියන්නේ බොහෝම කල්පනාවෙන් කල යුතු වැඩක්. යමක් ගන්න ඉස්සර ඒ දේ ගැන දැනගෙන යන්න ඕන මොකද නැත්තම් අපත් ඒ දේ ගැන තෘප්තියකට පත් වෙන්නේ නෑ. වෙලෙන්දා තෘප්තිමත් වෙන්නෙත් නෑ. ඒක තමා ඇත්ත. හුඟක් වෙලාවට හොඳම දේ තමා දෙයක් ගන්න කොට ඒ දේ ගැන තමන් වැඩි විස්තර දන්නේ නැතිනම් දන්න කෙනෙකුගෙන් අහන්න. එහෙමත් නැතිනම් නොදන්න බව කෙලින්ම වෙලෙන්දාට කියල ඔහුගෙන් විස්තර ගන්න එක. ඒත් බොහෝ වෙලාවට වෙන්නේ වෙලෙන්දා තමන් විකුණන product එක තමා හොඳම කියල කියන්නේ. හැබැයි එක දෙයක් තියෙනවා මොකුත් නොදැන ඒ දේ ගැන දන්නවා වගේ කතා කරන්න යන්න එපා..! ඒකෙන් වෙන්නේ තමන්ගේ නොදැනුවත්කම, නොදැනුවත්වම එලියට එන එක.


දැන් මම කියන්නම මම කියන්න හදන දේ මේක මට ලඟදි හම්බුවෙච්චි අත්දැකීමක්........

මම යාලුවෙකුගේ Shop එකක friendship එකට වැඩකරනවා. පඩියට නෙවි. යාලුකමට. ඒක Computer Shop එකක්. Brand new, Used Computers සහ Computer Parts, Repairing ඔක්කොම තියෙනව. මම මේ කියන තැන් ගැන නම් ගම් සඳහන් කරන්නේ නෑ ඒක ඒ ගොල්ලන්ට හොඳ නෑ. මෙන්න වෙච්චි එකක්.

ඔන්න Shop එක ටිකක් Busy දවසක් සෙනඟ පිරිල මල්ලි කෙනෙක් දුවගෙන ආව machine එකක් අරන්. "අයියේ මගේ Machine එක On වෙන්නේ නෑ පොඩ්ඩක් බලල තියනවද මම වැඩකට යන ගමන්. හවස එන්නම්." කිව්වා. Machine එක තිබ්බා මෑන්ස් ඉගිල්ලුනා.

මෑන්ස් ගිය විදිහ අපට ඇල්ලුවේ නෑ ඉතින්මෑන්ස් එනකන් අපි Machine එක ඇල්ලුවේ වත් නෑ..

හවස ඒක අමතක වෙලාම ගියා මෑන්ස් ආවම තමා මතක් උනේ. එයාම ඇවිත් Machine එක තෝරල දුන්නා. Technician Check කරල බැලුවා. Motherboard එක වැඩ නෑ. Warranty තියෙනව. Warranty යවන්න ඉස්සර වෙලා තියෙනව වැඩක්. Physical Damage  හරි Corrode වෙලා හරි තියේද කියල බලන්න ඕන. මෙන්න වැඩක් මලයගේ Board එක සීරිලා. ඒ මදිවට ඒක වහන්න මොනාද ගාල. කට්ටිය ඇවිස්සුනා. මොකද Shop එකට බොරු කරන්න හැදුවේ කියල. දැන් මේක මල්ලිට පෙන්නුවා. ඒ කියන්නේ Board එකේ අයිතිකාරයට.
මෙන්න එත‍කොට මෑන්ස් කියාපි ඒක වෙන්න බෑ මම Machine එක ගැලෙව්වේ වත් නෑ කියල. මම බැලුව මල්ලි දිහා කෙලින්ම. පවු..! මලයගෙ ඇස් රතුවෙලා.... මට තේරැණා මොකක් හරි අවුලක් කියල. ඒ පාර Shop එකේ අයියා කිව්වා "මල්ලි Board එකට Warranty ගන්න නම් අමාරුවෙයි" කියල. මේක ඒ මල්ලිගෙ තුන්වෙනි Warranty එක. ඒ ගමන මල්ලි අලුත් කතාවක් කියාපි. "අයියා Board එක දෙනකොටත් ඕක තිබුන" මරන්ඩ එපැයි යකෝ මෙහෙම Customers ල. 

මොන එකාද Physical Damage තියෙන Board එකක් ගන්නේ  අනික මොකාද එහෙම දෙන්නේ.  පස්සේ අයියට දුක හිතිල ඒක බාරගත්තා. ඒත් Warranty හම්බවෙයි කියල නෙවි. පොතක ලියල අත්සන් කරල තමා බාරගත්තේ. නැත්තම් බයයිනේ. අනික රෑ වැටුන වලේ දවල් වැටෙන්නත් බෑනේ.

ඕං ලංකාවේ Customers ල.

දැන් මතක් වෙච්චි තව එතත්...................................

මේක වෙනකොට මමයි මගේ යාලුවයි ගමනක් යනව. ආව Shop එනකන් Call එකක්. "අයියේ Board එකක් තියෙනව Physical එක්ක. බාරගන්නද?" පස්සේ Damage මොනාද කියලත් කිව්වා. අයිය කිව්ව "company යවල බලමු ඒ ගොල්ල මොකද කියන්නේ දුන්නොත් දෙන්නම්" කියන්න. ලියල අත්සන් කරවගෙන භාරගන්න.

මෙන්න ටිකකින් ආයෙ Call එකක් ආව. "Board එකේ අයිතිකාරය අත්සන් කරන්න බෑ කිව්වා. Board එක තියල ගියා. Next Week එන්නම් කියල" ඔන්න අයියට මල පැන්න නව දොරෙන්ම. Board එක ඔතනම තියෙන්න අරින්න ඇතුලට ගන්න එපා. මම එයාට Call කරන්නම්.

මෙන්න Call එක මට ඇහුනු ටික.

මල්ලි ඔයා ‍Board එකක් දුන්නු බවට අපි ගාව සලකුණක් නෑ අනික ඒකෙ Physical Damage තියෙනවනේ ඒ බව පිලි අරන් අත්සන් කරන්න අන්න Board එක තාම තිබ්බ තැනම කවුරැ හරි අරන් යන්න ඉස්සර ගිහින් නියම විදිහට Shop එකට භාරදෙන්න. නැත්තම් Warranty තියා ඔයාට Board එකත් නැතිවෙයි.

Shop එකට ආවම කතාවේ ඉතිරි ටික හම්බුනා. මෑන්ස්ට වැඩේ හරියන්නැති බව තේරිලා. තෙමිච්ච කුකුල වගේ ඇවිත්. නට්ට අමුඩ ගහගත්ත බලු පැටියෙක් වගේ අත්සන් කරල ගිහින්. ඔන්න එතකොටයි Board එක භාර අරන් තියෙන්නේ. නීත්‍යානුකූලව.

තම තමන් ගැනම හිතන්න මට බනින්නේ නැතිව වැඩේ හරිද බලන්න. හිත රිදුනානම් තව පාරක් හිතන්න.

1 comment:

  1. sula mama nam dannawa shop eka mokakda kala kawadda ban oka une???

    ReplyDelete

කුණුහරුප හැර ඕනෙම දේකට මෙන්න ඉඩ!
තමන්ගෙම අදහසක් දාන්න කොමෙන්ටුවක් විදිහට අනිත් අයටත් හිතන්න..!