කලාකරුවන් වෙනුවෙන් තැනෙන ගල්ඔය වේදිකාව

මම අම්පාරේ උපන් කෙනෙකු නොවුනත් 2014 වර්ෂය ආරම්භයත් එක්ක මට ආරාධනාවක් ලැබුනා අම්පාරේ කලාකරුවන් වෙනුවෙන් වේදිකාවක් නිර්මාණය කරන්න දායකත්වය ලබාදෙන්න කියල. හිතේ කලාවයි අපේ පිච්චියයි නැති එවුන් වෙනුවෙන් තැනක් හදන එක තමි අරමුණ වුනේ. වෙන්නේ මොනාද කියල දන්නේ නැති වුනත් මුලින්ම රැස්වීමට ගියේ තිබුණ අරමුණේ හොඳකම නිසාමයි. "ගල්ඔය වේදිකාව" සහෘදයන්ගේ ආත්මීය එකමුතුව එක්ක අත්වැල් බැඳගෙන එහි අඩිතාලම දාන්න දායකත්වය සපයන්න ලැබුණ එකම 20141දී මම ලබපු ජයග්‍රහණයක්. අම්පාර නගරාධිපතිතුමා ඇතුළු තවත් සමාජයේ පිලිගත් රුකියා කරන කලාකාරයන් අතරේ නම් මම බොහෝම පුංචි එකෙක් වයසින් වගේම කල කී දේ වලිනුත්. කොහෝම වුනත් මට තිබුණු විවිධ බාධා සහ විශ්ව විද්‍යාල ඉගෙනීමේ අවසාන සය මාසිකය ගෙවෙද්දී වුනත් මේ දේ වෙනුවෙන් සම්බන්ධ වෙන්න හිතුවා. ඒ මට කලාවට තිබ්බ ඇම්ම නිසාවෙන් කියලත් වෙලාවකට හිතෙනවා. මේ දේ වෙනුවෙන් එක්වෙද්දී තවත් නොදන්න කලාවක් ඉගෙන ගන්න, කලාවන් රසවිඳින්න ලැබෙන වාසියත් ගැන නොහිතුනාම නෙවෙයි.

කොහොමින් කොහොම හරි මටත් වාසනාව ලැබුණා ගල්ඔය වේදිකාව සහෘදයන්ගේ ආත්මීය එකමුතුව නිර්මාණය කරන අඩිතාලම දාන මුල්ම සාමාජිකයෙක් වෙන්න. මේ නිර්මාණය කෙරුණු ගල්ඔය වේදිකාව සහෘදයන්ගේ ආත්මීය එකමුතුව මොකක්ද කියන එක මේ ලින්කුවෙන් බලාගන්න පුළුවන්. මේ එකතුවුන සහෘදයන් පිරිස එක්ක මුලින්ම කල කලා කටයුත්ත විදිහට 2014.03.02 වෙනිදා ජයලත් මනෝරත්නයන්ගේ "අන්දරේලා" වේදිකා නාට්‍යය කොලඹින් ගොඩක් දුර බැහැර වුන අම්පාරට වෙනකන් ගේන්න පුළුවන් වුනා. ඉතා සාර්ථක විදිහට වේදිකා ගතවුන නාට්‍යය හරහා අපට අම්පාර ජනතාව වෙනුවෙන් වෙනස් විදිහේ අත්දැකීමක් දෙන්න පුළුවන් වුනා.

මේ සියල්ල විඳිමින් ගතවුන පහුගිය දවස් අතරේ අන්දරේලා වේදිකා නාට්‍යය අවසානයේ අප ජයලත් මනෝරත්නයන් වෙනුවෙන් නිර්මාණය කල සමරු තිළිණය පිලි ගැන්වීම හා එය පිලිගැනීම මගේ ජීවිතේට වෙනස්ම විදිහේ සිතිවිල්ලක් පහල කලා. මේ ඒ දේ අඩංගු වීඩියෝවක්. මගේ ලිපි හැමදාම කියවන ඔයාලත් මේක බලන්න මම වින්ද ඒ දේ ඔයාලටත් දැනෙනවාද බලන්න.

මේ වීඩියෝව තුල දකින කලාකරුවාගේ සතුට කොයිතරම් අව්‍යාජද කියන දේ දකින්න කලාකරුවෙක් වෙන්නම ඕන නැහැ. මම මේ ලිපිය ලියන්න තරම් හේතු වුනේ මේ සමරුව ගන්නාවූ ජයලත් මනෝරත්න නම් විශිෂ්ඨ කලා කරුවාගේ මුහුණේ තිබුනු සතුට හා අව්‍යාජ සිනහව විතරමයි. 

සහෘදයන්ගේ ආත්මීය එකමුවෙන් තව තවත් ගොඩක් දේ නිර්මාණය වෙන්න නියමිතව තියෙනවා. ඔයාලත් කැමති නම් එකතු වෙන්න අපි එක්ක. ඒ වෙනුවෙන් අපි මතුවට දැනුම් දීම් කරන්න බලාපොරොත්තු වෙනවා. අපි එක්ක එකතුවෙන්න තියෙන්න ඕන එකම එක සුදුසු කමක් විතරයි. ඒ කලාවට ආදරය කරන හදවතක් ඇති සහෘදයකු වීම පමණමයි.

ඔයාලට ආයුබෝවන්

No comments:

Post a Comment

කුණුහරුප හැර ඕනෙම දේකට මෙන්න ඉඩ!
තමන්ගෙම අදහසක් දාන්න කොමෙන්ටුවක් විදිහට අනිත් අයටත් හිතන්න..!

මූණු පොතෙන් අදහස් දක්වන්න!